Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har brukt syntocinon spray i et par mnd naa fordi jenta mi nekta aa ta pupp med mindre melka begynte aa renne med en gang enten pga spray eller stimulering av brystvortene. Naa har jeg flytta til utlandet og faar ikke tak i spray her. Siden jeg slutta med sprayen har utdrivningsrefleksen saa og si forsvunnet. Jeg kan pumpe eller stimulere i opptil en time uten at melka renner, spesielt ille paa natta, og har mange ganger gitt opp. Andre ganger kan det begynne aa renne uten grunn lenge etter paa. Jenta mi tar ikke flaske og griner paa nesa av mme, ellers hadde jeg sluttet aa amme paa sekundet... Hun suger i hvertfall ikke paa puppen i mer enn et par min. max uten at hun blir hysterisk hvis melka ikke renner... Noen andre som har opplevd dette eller som har raad?? Har kun faatt i henne 1 maaltid i dag... Hun er 5 mnd... Takknemlig for svar...
spireliten Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Vår lille blir også veldig sint dersom ikke melka kommer med en gang. Han liker ikke ligge å bare sutte uten at noe kommer. Så i dag var jeg å fikk slik spray. Skal prøve det når det blir slik. Som oftest går det greit her hos oss da, men innimellom stopper det opp. Spesielt dersom jeg stresser og er sliten. Har du prøvd å konsentrere deg om å slappe helt av når du ammer. Du blir sikkert mer stressa når du merker at den ikke kommer, så baller det på seg. Har du ikke noen her i norge som kan ordne med en slik spray til deg da? Eller at du snakker med helsesøster el lignende for råd der du er nå. Skjønner du blir fortvila når du ikke få i henne mat. Kjenner meg godt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå