*Lissi* Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 I dag har jeg da vasket mammabuksen min fra forrige svangerskap:-) Like greit å ha gjort det, ikke sant:-) Går bare å sikkler over alt det fine babytøyet i butikkene. Bør vel i det minste bli gravid, før jeg begynnerå handle *sukk*
**Håper** Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 *ler* Ja du er godt forbredt i hvertfall. *smiler*
babysjuk82 Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Hehe,er utrolig mye fine babytøy ja,sukk.og så smått..e det rart man bli frista??
Skatt i magen :) Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Da er vi to, jeg blir helt sjuuuuk når jeg ser alle de fine klærne, skulle bare ønske jeg kunne handle litt t.o.m begynt å se på barnesete til bilen, vogn, vugge, seng, stellebord osv.. Jeg vil bli gravid NÅ!! Ikke lett dette.. Tror nok jeg kanskje vil slå meg LITT mere til ro når jeg vet at jeg er gravid... Men nå er jo alt så uvitende.. "Kan jeg bli gravid - Hvofor blir jeg ikke gravid..." Også ikke minst all denne ventingen, den gjør meg sprø!! Hehe Jeg er er nok en liten smule ivrig jeg også
blirjegsnartmamma Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Hehe sånn har jeg det også Ser på alt mulig til babyer.. Holdt på å kjøpe tøy her også, men kom til fornuft heldigvis Bør jo helst bli gravis først!
Dotten Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 He, he. Du får pakke sykehusbaggen også bare sånn for sikkerhetsskyld Fnis!
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 bra d er fler.. har kikka på seng og bilstol og syykt my utstyr og klær.. begynt og skrive ned, hva man trenger.. (foresten kjøpt reiseseng )
*Lissi* Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2008 Hihi! Godt jeg ikke er alene! Har tre barn fra før, så har jo masse utstyr i grunn. Gleder meg vilt til jeg sitter med en positiv test i hånden...
Juicy med spirer! Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Noen andre også som er som meg ser jeg ) Vi har sett på seng, vogn, bilstol, stellebord, tapet, gardiner, sengetøy, reisesenger, pledd og alt mulig av klær selvfølgelig! Kjenner bare det bobler inni meg når jeg ser på alt dette... Har så lyst på en liten spire....
ca lykkelig Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Spennende tider for mange. Selv er jeg i gang med å prøve å lage nr tre!! Syns jeg hører og ser flere og flere over alt som enten venter nr tre, eller nylig har fått nr tre. Blir kjempemisunnelig=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå