Gå til innhold

Jada. Jeg er PEN..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..når jeg skal være i sentrum for manges oppmerksomhet om 2-3 dager:

- 3 st store, kviser i ulike modningsstadier mellom nese & munn

- Mystisk sårt og knallrødt område midt på nesetippen

- Spiser sjokolade daglig, med de følger det får for fleskeprosenten

- Ser ut som om jeg har tatovert solbriller rundt øynene, grunnet søvnmangel og nervøsitet

- HADDE bart - HAR rødflammende områder over munnen grunnet hjemmehårfjerning...tilløp til sårskorper...

- Kun ett øyenbryn, grunnet lite tid til napping

Kommer trolig også til å avsløres som mindre begavet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo kjent ut det der. Mine kviser pleier komme rett før jobbintervju. Stress som utløser det tenker jeg:)

Skrevet

Hmmm... hva med et besøk til hudpleier i morra??

De kan vel ikke gjøre stort for intelligensen, men de er ganske gode på å få ansikt til å se bra ut!

Skrevet

Det er derfor de har oppfunnet make up.

Skrevet

Huff, skulle gjerne ha gått til hudpleier, men det blir dessverre ikke tid nå med det første.

Får satse på det indre :-S

Skrevet

Disputas på gang? Lykke til, det går sikkert kjempefint - og dessuten er det i alle fall om det er i universietetsbygningene i sentrum (Oslo) veldig langt fram til podiet, hehe, så du kan blende med ditt vidd uten at noen ser hvor mye du har sparkla trynet.

Skrevet

Ha ha, du er sikkert nydelig (har jo sett bilde ;-) )

Skrevet

Hehe. Det blir full sparkling uansett ja.

Men viddet er nok fullstendig fraværende - har heldigvis avtalt med bestevenninnen at hun skal få illebefinnende på hemmelig signal fra meg, i fall det blir totalt krise ;-)

Skrevet

neida, er det ikke sånn at jo penere du er, jo dummere tror folk at du er?? kan jo ikke forlanges at folk skal være både smarte og pene??!!??:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...