Gjest Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Var hos jordmor for første gang i dag, og fikk høre hjertet slå:-)Har vært ganske engstelig fordi jeg plutselig fikk mindre symptomer.Er 14+1 i dag, og jeg har forstått det slik at jeg hadde flaks som hørte den så tidlig:-) Nå er jeg såååå lettet!!!Ha en super dag alle sammen!!
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Hei! Gratulerer! Var hos legen i dag jeg og, og fikk også høre hjertet slå! Helt utrolig! Er 12+2 i dag..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 hørte? jeg såg den i dag på røngtengreien som min lege hadde.. vakreste eg har sett,og hormonell som jeg er måtte jeg holde meg for å la vere å hylgrine så rørrt var jeg-.. ca 13 veke på vei... er så lykkelig!!
bullebull&gullegull Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Buh... Jeg vil og høre... Er 20 uker i dag og har ennå ikke fått høre ( Håper på at noen gidder å lete etter den i morgen når jeg skal på kontroll ellers blir jeg lei meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå