Gå til innhold

Jippi!!!Hørte hjertelyden i dag:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor for første gang i dag, og fikk høre hjertet slå:-)Har vært ganske engstelig fordi jeg plutselig fikk mindre symptomer.Er 14+1 i dag, og jeg har forstått det slik at jeg hadde flaks som hørte den så tidlig:-)

Nå er jeg såååå lettet!!!Ha en super dag alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Gratulerer! :) Var hos legen i dag jeg og, og fikk også høre hjertet slå! Helt utrolig! Er 12+2 i dag..

Skrevet

hørte?

 

jeg såg den i dag på røngtengreien som min lege hadde..

vakreste eg har sett,og hormonell som jeg er måtte jeg holde meg for å la vere å hylgrine så rørrt var jeg-..

 

ca 13 veke på vei... er så lykkelig!!

Skrevet

Buh... Jeg vil og høre... Er 20 uker i dag og har ennå ikke fått høre :o( Håper på at noen gidder å lete etter den i morgen når jeg skal på kontroll ellers blir jeg lei meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...