Gå til innhold

Ang dåp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er norsk og bor i Danmark sammen med min samboer som er dansk, vi bor ca 7 timer fra hans famile og bor ca 16 timer, med bil fra min famile. Vil jo at begge famile skal være til dåpen...men hvor skal vi ha den i? Norge? Hos hans foreldre eller her ? Jeg vil også at min famile og hans familie skal være faddere for barnet

ble litt rotete det her, men jeg må innrømme at jeg tenker på det selvom det er 6 månder til termin :) Håper noen har noen ider til hva vi skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns dere skal velge det som er best for dere selv. Noen maa reise uansett og da er det vel lettere for de andre aa reise som ike har en liten baby paa noen faa mnd aa dra paa.

Hadde med andre ord hatt daapen der dere selv bor hvis ikke en av dere foeler sterkt for aa ha det i sin opprinnelige hjemby.

Skrevet

Det er vel ganske vanlig å ha dåpen der dere bor vil jeg anta? Er nå alltid det jeg har tenkt da:o) Hos oss må familien hans reise ganske langt og vi har allerede nå begynt å se på hvor mange vi kan stue vekk hos min familie, slik at minst mulig må bo på hotell eller noe! Jeg begynte å bekymre meg for dåpen nesten så fort krysset dukket opp! he he så kjenner igjen den følelsen der.

Men er et veldig godt poeng over her da... Om at det kanskje er enklest for dere å slippe og reise langt med barnet.

Skrevet

dytte?

Skrevet

jeg hadde ville hatt dåpen der jeg bodde iallefall..noen må uansett reise

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...