Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Bare lurer på om det er mange som inviterer egne venner til dåpen, eller kun familie.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Godt spm..jeg tror nok de nærmeste vennene mine kommer til å bli bedt! Jeg hadde satt pris på å fått kommet i deres barnedåp så!
petite fleur Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Mine to nærmeste venninner er faddere, så da er de selvsagt invitert. Skulle gjerne invitert 3 venninner til, men har dessverre ikke plass. Dvs hadde jo klart å skvise inn 3 til, men med kjærester og barn ble det ikke plass;-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå