Bulikuli Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hvordan vet man at barnet er klart? Datteren vår klarer fint å tisse på do, men har problemer med å bæsje der. Hvordan få henne til å bæsje på do uten at hun føler vi maser eller presser henne? Hun har hatt to tisseuhell på fire dager, resten har gått kjempe fint.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 jeg syns hun er flink! det er mange som sliter mye mer. hvor gammel er hun? min elste fant jeg ut at det bareble værre vist jeg masa på han, men han måtte finne ut av det selv. ble mange ganger det var nære på for han drøya til det lengste.
Bulikuli Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 hun er to år og 8 mnd. Syns også hun er flink, men akkurat det med bæsjinga gjør at vi tviler på om hun virkelig er klar for å slutte helt med bleie. Vi lurer veldig på hvordan vi skal få bæsjing til å bli noe positivt. Har prøvd med klistremerker og premier, men det hjelper bare der og da. Neste gang hun skal bæsje er det samme styr. Vi har prøvd ørten ganger å bæsje på do i dag,men når hun sitter der klare hun ikke "prestere". Håper på flere svar og erfaringer :-)
EvaL Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Ta det med ro, hvorfor stresse med dette med bæsjingen fremfor å fokusere på at at hun faktisk er flink når det gjelder tissingen? Det er vanlig at mange barn bruker lengre tid på dette med å bæsje på do, så det er ingen krise om hun bæsjer i bleia en stund til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå