Gå til innhold

Såh. Skal dere se unge mødre i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg masse jeg. Innrømmer at det er litt for å se hvordan de fremstiller mødrene også da, i tillegg til at jeg tror det blir en interessant serie. I USA fremstiltde de jo mødrene som komplette idioter og fremhevet alt det negative. Er litt spent på om det blir slik her i norge også. Neida, det er ikke slik at jeg håper det. Jeg er interessert i serien og gleder meg til å se den.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg også til å se den serien.

Skrevet

Når begynner den? Klokken?

Skrevet

Går på FEM kl 20.30! Jeg skal se!:)

Skrevet

lyst til å se det , men har ikke kanal fem jeg...

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Samme her, WenchePia...da går vi jo også glipp av praten etterpå. Dib kommer jo til å gå stille mens de viser denne serien!

Skrevet

Vi har heller ikke den kanalen, jeg skal se serien hos en venninne.

Kan man ikke se det på internett da?

Skrevet

jo. men hvor registrerer en konto hos tv norge da? finner det ikke jeg.

Skrevet

Vet ikke helt jeg...tror jeg kommer til å bli provosert av holdningene til tenåringsmødrene. Ut i fra de klippene jeg har sett så langt ihvertfall.

Skrevet

Mhm. Jeg lurer på om det ikke blir en del provokasjon her i huset også. I hvertfall dersom serien er noe lik den amerikanske versonen. Da ble jo de unge mødrene fremstilt som komplette idioter! :-o

Skrevet

Nei, det orker jeg ikke se på. Høres rett og slett uinteressant ut.

Skrevet

Er det noen som vet hvilken kanal den FEM ligger på i kanallisten til digital? Finner den ikke. Skal legge den inn i favorittlista mi, men leiter og leiter og leiter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...