wireless wife Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg gleder meg masse jeg. Innrømmer at det er litt for å se hvordan de fremstiller mødrene også da, i tillegg til at jeg tror det blir en interessant serie. I USA fremstiltde de jo mødrene som komplette idioter og fremhevet alt det negative. Er litt spent på om det blir slik her i norge også. Neida, det er ikke slik at jeg håper det. Jeg er interessert i serien og gleder meg til å se den. Hva med dere?
*Molly mus* Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Jeg gleder meg også til å se den serien.
WP-TLogPeanut Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 lyst til å se det , men har ikke kanal fem jeg...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Samme her, WenchePia...da går vi jo også glipp av praten etterpå. Dib kommer jo til å gå stille mens de viser denne serien!
*Molly mus* Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Vi har heller ikke den kanalen, jeg skal se serien hos en venninne. Kan man ikke se det på internett da?
Frk&vesla Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 jo. men hvor registrerer en konto hos tv norge da? finner det ikke jeg.
Carnivale Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Vet ikke helt jeg...tror jeg kommer til å bli provosert av holdningene til tenåringsmødrene. Ut i fra de klippene jeg har sett så langt ihvertfall.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 åå godt dere minte meg på det... klart jeg skal se.
wireless wife Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. januar 2008 Mhm. Jeg lurer på om det ikke blir en del provokasjon her i huset også. I hvertfall dersom serien er noe lik den amerikanske versonen. Da ble jo de unge mødrene fremstilt som komplette idioter! :-o
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 Nei, det orker jeg ikke se på. Høres rett og slett uinteressant ut.
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 Er det noen som vet hvilken kanal den FEM ligger på i kanallisten til digital? Finner den ikke. Skal legge den inn i favorittlista mi, men leiter og leiter og leiter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå