Gå til innhold

Å holde andres gråtende barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom på tanken av et annet innlegg, Men er det egentlig så rart at folk sender en gråtende baby tilbake til mor eller far? Jeg har to barn selv, og kan jo litt om å trøste- men instinktivt så vil jeg gi fra meg andres barn hvis de gråter. Grunnen er at jeg selv reagerer med å ville ha barnet mitt hos meg hvis det gråter, altså at jeg blir litt stressa og rastløs hvis jenta mi gråter og noen andre holder henne. Instinkt, vil jeg tro og derfor like mye instinkt å gi fra seg en annens barn: Man kommer ikke mellom en mor (far) og deres barn i dyreverdenene ellers...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hatet så intenst de menneskene som ikke gjorde det. som bare satt der og holdt på han selv om han hylte. sånne folk kjønner jeg meg ikke på..

Skrevet

Jeg er helt lik. Jeg holder i noen få sekunder og forsøker grepsskifte (tenker små babyer her). Hjelper ikke det ganske umiddelbart gir jeg babyen til mor/far. Det gjør jeg fordi jeg tenker at foreldrene vil ha tilbake ungen. Jeg ville i hvertfall ha min tilbake så snart hun gav et knyst fra seg da hun var nyfødt. Helt naturlig for meg.

Skrevet

Enda værre er det når noen skal ta i fra deg DITT barn når det gråter.... Det syns jeg er høl i huet!!!

Skrevet

skriver under denne jeg :)

Skrevet

signerer wireless på denne ...

Før jeg fikk barn selv ble jeg skikkelig stressa dersom en unge jeg holdt begynte å gråte. Var sikker på at det var jeg som var klønete og gjorde alt feil!

Skrevet

Jeg er helt enig! Da mini var bare noen mnd gammel så begynte han å gråte sårt i armene til kona til svigerfar. Jeg så på han at han ville til meg og hun bare hooooldt han fast. Åh guuuud jeg holdt på å bryte sammen. Av både gråt og sinne hehe. Og det værste av alt var kommentaren hennes; åååh se hun vil ha babyen sin!! Skal sies at hun ikke har barn selv..

Jeg gir alltid fra meg barn som gråter!

Skrevet

Jeg gir alltid babyen tilbake til mor eller far. Men det har vært fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre når de gråter. Føler meg både dum og teit som ikke klarer å trøste de og gir de fort tilbake (venter min første nå så har ikke noe greie på barn). Så var litt gøy å lese at dere forventer at vi skal gjøre det da.

Skrevet

Gråtende barn skal til foreldrene sine. De er best til å trøste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...