Lykkelig g~g~j Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 jeg har tenkt å lage d selv til navnefesten. Vi blir 19 stk og om vi bestiller så koster d rett over 4000kr. Tror dere d vil bli billigere å lage selv? skal ha alt d som et vanlig koldtbord inneholder..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 ja det tror jeg. og så utrolig enkelt. tar ikke lang tid for deg og lage til 19 personer. jeg ville brukt under en time men har jo jobbet med det. så om du regner 3 timer så har du god tid og slipper og stresse.
jordbærsjokolade Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Det tror jeg helt sikkert blir billigere ja:) om du gjør det selv altså
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Hei jeg lager koldtbord nå til 22 stk . Har ikke kjøpt inn alt enda. men regner med det blir ca 1500 kr. (max) men da har jeg handlet på tilbud lenge nå.
Lykkelig g~g~j Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 flott... har tenkt å lage fat med laks, skinke, spekemat, karbonader, eggerøre, potetsalat, italiensksalat, løk, grov leverpostei, salat, roastbiff og i tillegg et ostefat med druer, kremoster og kjeks.. har ikke gjort dette før men har jobbet på et kjøkken så vet jo hvordan d "ser ut"... noen som har noen stalltips??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 du trenger egentlig ikke noe tips for det er så enkelt. bare bruke fantasien og kreativiteten og slå seg løs men "hemligheten" er og tenke at maten skal være høy når du pynter. legg maten sånn at det ser mye ut altså brette skrinken og slik sånn at det blir luftig. (ikke så lett og forklare skriftlig) pynt mye med frukt, grønnsaker og urter. ost og fløte i eggerøren + aromat gjør den bedre. (lag det hjemme først og smak sånn at du vet at du også syns det)
Lykkelig g~g~j Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2008 topp. jeg noterer det jeg kan har kjøpt inn noen skåler som jeg tenkte å "legge maten over" på brettene og så hørtes den eggerøren super ut så den skal lages også
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 ja da har du jo allerede kjønt det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå