Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Har kastet opp dann og vann siden uke 3, men siden nyttår har det intensivert rimelig kraftig. Har hatt en aktiv sykemelding i samme periode, men har ikke klart å gå på jobb i hele tatt. Var hos legen min i dag og det er jammen ikke rart jeg er sliten for jeg har gått ned 4kg siden 29desember. I tilegg har blodtrykket mitt steget kraftig, og jeg satt 2 timer på legekontoret før han målte det så det burde ha vært lavt. Man kan si det slik at legen ikke var fornøyd i hele tatt. Men han har nå gjort om min aktive sykemelding til full sykemelding, og jeg skal tilbake igjen om halvannen uke. Og når sykemeldingen går ut, og om jeg ikke er iform ennå så skulle jeg bare gjøre som jeg mente var best å så skulle han tilbakedatere sykemelding for meg. Snille legen min :-) Han prøvde tilogmed å høre etter hjertelyd for meg, men det eneste han hørte var at jeg var sulten, hehe. Er jo igrunnen for tidlig å høre men han vet jeg ikke blir bekymret om han ikke fant den så da prøvde han. Og tok ny blodprøve for å følge opp hcg, bare for å følge med. Jaja, jeg kastet jo opp i 9 mnd med prinsessa og klarer det fint igjen om det skjer. Det er i aller høyest grad verdt det :-)
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Uff,det hørtes veldig slitsomt ut.. Jeg har foreløpig vært heldig i mine svangerskap,bare litt småkvalm i ny og ned,men ikke noe oppkast. Ville egentlig bare ønske deg god bedring jeg:)!! Og lykke til videre!!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Takk! Ja, er slitsomt, men i høyest grad verdt det. Kastet opp på samme måte med prinsessa på 2, og så har vi hatt 2 imelom som vi har mistet hvor jeg ikke har kastet opp, og nå kaster jeg opp igjen så egentlig er vi begge strålende fornøyd med det. Huff, ja skjønner nå at jeg er sær, hehe. Alle har jo en plage eller to og dette er jo ikke det værste som kunne skjedd. Men glad det bare er 7 mnd igjen, hehe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå