En rosa og en blå :) Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 hmm synes ikke den er så bra, men jeg får sende han linken takk takk
meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Men er det så mange for bare fedre da? Tror ikke tilbudet er så stort. Den siden vil ikke ha mødre da, så den er nok ikke noe for oss.
En rosa og en blå :) Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 Virker ikke sånn . Nei det er samboeren som er intressert, har en litt engasjert en her hehehhehe også er han litt misunnelig siden jeg sitter på dib så han lurte på om det var noe for han også :)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 det er litt rart at menn ikke er så mye på sånne sider. tilbudet er jo dårlig fordi etterspørselen er liten. men det har blitt bedre da. nå har de i det minste ett eget sted :-)
En rosa og en blå :) Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2008 Ja det er jo sant . skal se om jeg kanskje får han inn her hehehhe men kanskje han synes det blir litt mye dame preik hahahah kan jo skjønne han
Zummi Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Vi er noen få menn her inne men det skader slettes ikke med flere. (Jeg for min del leser / svarer bare på innlegg jeg synes er interresante, men da blir jo også antallet deretter)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå