Gå til innhold

Jippi.... jeg er kommet lenger enn jeg trodde. (samme som 1.tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk brev fra Hausken i dag ang ultralyd i uke 7. Der sto at jeg har termin 8/9-08.. det vil si jeg er 5+3 i dag... så tidlig som dette er det helttopp å bli fremskyvd tre dager!!!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Så gode nyheter du fikk i dag, da :o)

Jeg satte også inn to egg den 19/12, så da må jo egentlig jeg også være like langt på dei, da? Men det kommer kanskje an på hvordan sykehuset regner ut termin (40 eller 40+2)?

Trodde jeg rundet 5 uker i morgen, jeg....

Så heldig du der som har UL allerede så tidlig, må vente helt til 30/1, vi.

Hvordan er formen, har du mye symptomer nå? Har fortsatt ingenting etter at mensmurringene forsvant, bare noen små fornemmelser som opptrer noen sekunder av gangen i løpet av dagene. Håper bare det står bra til i magene våre. Og dere venter kanskje to, det er spennende. Vi hadde såpass lav hcg at det nok tyder på en.

Blir artig å høre hvordan UL har gått, da, selv om det er noen dager til:o)

mvh

Skrevet

Så bra å være 5+ 3 da, følger spent med deg for å høre om det er en eller to.

Til jons.

Jeg fikk vite at de teller uttak og ikke innsett når de skal telle uker. Jeg hadde mitt uttak en onsdag og innsett en fredag. Nå runder jeg "ny" uke hver onsdag.

Lykke til begge to.

Skrevet

Jeg satte EL-sprøyta en lørdag, uttak en mandag men runder uke på lørdager sies det etter termin regningene på klinikken.

Jeg trodde jeg var akkurat 5 i dag jeg men jaggu meg er jeg 5+3...=)

Formen er bra, trett, såre brystvorter, kvalm inni mellom, luftig på kveldene og mensmurringer nå og da=)

Jeg har en følelse på to stk jeg da, nå når jeg har fått vite at jeg er tre dager lenger kommet har jeg lyst til å bestille UL neste fredag i steden for=) Da er jeg 6+6 den dagen, da må de vel se hjerte?? hehe... vil ikke vente i hele 14 dager=) klarer ikke det...*sukk* nysgjerrighetens hevn=)

Var lenge for dere å vente og DET hadde ikke jeg klart=)

Men så lenge det er en baby inni magen så tar jeg alt som kommer utenom også=) om det så er 4... hehe=)

Skrevet

Jeg må ha det inn med teskje. Er det 5 uker siden uttak, eller regnes det 2 uker før den dato? Hvilken dato satte du el-sprøyta?

Skrevet

Hehe=)

Skal prøve forklare så godt jeg kan..

EL-sprøyte 15/12

Uttak 17/12

innsetting 19/12

Test 1/1 (dvs 13 dager etter innsetting)

Jeg er seks uker på vei nå på lørdag som kommer.

4 uker etter EL.

Da vil det si at de regner 2 uker før sprøyta som første mens dag

Klarte jeg å forklare godt nok?? hehe, er ikke så god på forklaringer=)

Skrevet

Da har jeg skjønt det! Man teller fra to uker før el-sprøyta.

Skrevet

Ja, å se hvor enkelt de kunne forklares=) hehe....

Slik gjør de det på Hausken, men vet de teller 14 dager fra uttak andre plasser...

Skrevet

Er det noen som vet hvordan jeg skal regne som har hatt fryseforsøk? Blir kanskje litt annerledes da, eller skal jeg trekke fra to dager ekstra i forhold til innsetting?

Skrevet

Skulle gjerne ha svart deg, men det høres jo logisk ut da..?

Eggene er vel like langt kommet om de er fryst og blir satt inn som om de ikke var fryst og ble satt inn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...