Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er litt over 30 uker på vei og begynner og få vondt i rygg og bein. Har hatt det en god stund men prøver og bare holde ut. Men nå blir jeg oftest sofaliggende(selv om jeg prøver og få en tur på 20-30 min så godt som hver dag. Har hund så samboer må ta resten av turene akkurat nå. Men føler det ekkelt og spørre om sykemelding så tidlig også så lenge jeg bare jobber 50%. Men når kan man egentlig si seg for "syk" til og jobbe? Vil ikke høres ut som en pyse heller:( Uff, dette er vansklig. Skal til jordmor på mandag og har ikke fått legetime mere så lenge jeg skal på sykehuset på omvisning og svangerskapskontroll der i Februar. Så da må jeg vel evt ringe for time til legen og da for evt sykemelding..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Hei! Prøv å få deg en legetime, så forklarer du hvordan du har det. Også kan det være lurt å be om en henvisning til fysioterapeut - fordi det kan være du har bekkenløsning eller andre plager i rygg/bein området! Hilsen ei som er 50 prosent sykemeldt, og som kanskje må bli mere sykemeldt på sikt.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Det føles ut som jeg er veeldig sliten i ryggen og støl på rompa(nesten som om jeg har trent skikklig hardt. Så har jeg så vondt i helene så jeg nesten ikke orker og stå på dem. Da jeg var hos jordmor sist sa hun at smerter som kommer og går er ikke farlig men vedvarer dem så er det greit og sjekke. Og disse kommer og går. Verst tidlig om morgenen og kvelden. Har jeg gått langt/stått lenge så er det vondt og rette seg ut nederst i magen.. Nei, nå klager jeg fælt, men kjenner jeg begynner og bli sliten..Ikke meninga for jeg er så glad over det som kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå