Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har arvet en gammel saueskinnspose som jeg bruker i vogna, veldig varm og god. Problemet er at det ikke er mulig å åpne den helt opp, dermed er det veldig vanskelig å få ned temperaturen når vi f.eks er på kjøpesenter. Jeg tar alltid av lua og åpner opp jakka litt, men er usikker på om det er nok. Viss jeg skal kle av mer må jeg ta opp hele jenta og kle av og legge ho tilbake, litt dumt viss hun sover. Noen som har tips til hvordan jeg kan regulere temperaturen? Og så lurer jeg på hvor lenge man kan være inne uten at man må kle av. Viss man f.eks går i gatene fra butikk til butikk, og er inne på hver butikk i 10 min, må man da kle av for hver gang? Hva gjør dere andre? Jenta mi er en mnd.
Willy Wonka Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Jeg ville nok tatt ut babyen ut av den varme posen inne på kjøpesenter, ellers er det også lett for at hun fryser når du skal ut igjen. Husker legen min sa til meg i fjor til jul da jeg var sørpe forkjølet, at ut og inn av butikk (varmt - kaldt) er som å be om forkjølelse....ja, ja. Men ta ut babyen din av posen du, det ville jeg gjort. Ta av lue og ytterdress, evt. kneppe opp ytterdress. Hvis du synes det blir litt " brutalt" kan du jo legge et helseteppe over henne. Saueskinn er uhyre varmt inne...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 HI her, er det mange som tar babyen ut av posen når de er inne på butikk? Jeg gjorde det i dag, men var veldig knotete og jenta vokna seff både når jeg skulle ta hun ut av posen og når jeg skulle legge ho i posen igjen. Dessuten er posen så stor og tjukk at jeg ikke får lagt den under vogna, må ha den liggende oppå. Tror ikke jeg kommer til orke det for 10-minutters butikkturer i alle fall.. må jeg det?
velsignet med to Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Hei. Vi har også en slik saueskinnpose i vogna når det er kaldt ute. Gutten min blir alt for varm i den når vi er inne et sted, så jeg tar han opp av posen og legger han oppå den, med et helseteppe over. Bruker ikke å ha så mye klær på han i den posen, så som regel er det bare å ta av jakka og lua. Går helt fint her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå