Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 noen som vet om noen nettsider der man får kjøpt det??
3 har blitt 4 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 sparkjøp har nettsider og er veldig billige;-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Spar-kjøp har billige og gode ull klær. www.sparkjop.no
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jupp! De har en serie som heter Tom & Trine, er visst gode og fine.. http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainWinter07/AvdBarn(MainWinter07)/Default.aspx
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Foretrekker de fra Janus jeg, fåes kjøpt på www.krabaten.no (tror det var rett adresse i alle fall)
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Billige får du ikke mange steder nei... Men jeg vil anbefale de bodyene som har knepping på sidene(fra øverst til nederst) til nyfødte i alle fall. Så slipper man å tre de over hode... Slike har jeg i alle fall sett på Barnas Hus. Ellers er Tom & Trine-serien ålreit ja. Men de starter fra str 60 tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå