Gå til innhold

Smerter rett over symfysen--hva kan det være??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg fått idag også...nede på høyre side... Kan det fortsatt være ligamentsmerter eller var det bare tidligere??? Hos meg er det bare vondt når jeg går, ikke sitter... Begynte i natt. Kanskje babyen har sunket ned dit?? Føler mye har forandret seg siste døgnene... er snart 37 uker. Du da? Hvor har du vondt og hvordan??

Skrevet

Er i uke 35 jeg! Det startet før i dag, kjenner det både når jeg går og er i ro...tenkte en stund at det kanskje var luftsmerter...men det har kommet luft og det ble ikke bedre av den grunn! Kan det være at hodet har festet seg da tro??

Skrevet

Aner ikke...

Men om det gjør veldig veldig vondt hadde jeg ringt jordmor..

Kanskje det er modning? Kjenner du press nedover kan det kanskje være at den fester seg. mon er så og si festet, merket ikke så mye til det, men kjenner forskjell når hn sparker. Da dunker det nedover noen ganger, he he..

Om du er sliten, stresset eller har stått på veldig i det siste, tror jeg det kan være det. Jeg slet med det rundt uke 22, dro på føden og ble sjekket for alt fras kort livmorhals til svangerskapsforgiftning og endte bare med en sykemelding og beskjeden om å slappe v litt mer, ligge mer på sofaen... Man har jo så lyst til å være like aktiv som før, men kroppen sier ifra...

Men jeg er ikke verken jordmor eller lege, så du får kjenne etter om smertene bekymrer deg?!...og evt søke hjelp hos noen som kan dette :-)

Skrevet

Er egentlig ikke så veldig bekymret..kan jo være det at jeg har gått en hel dag...kom nettopp hjem fra jobb..så skal slappe av i noen timer nå og se det an littn tenker jeg!

Skrevet

Høres lurt ut!

Er nok bare overbelastning da :-)

Lykke til så lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...