blirjegsnartmamma Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Når man prøver å bli gravid? Tenker på sånne litt vanlige, kjøpe på Kiwi, type ting.. Noen tips før jeg går ut og handler?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Man kan vel spise vanlig? Det gjorde jeg. Pass på å spise mye grønt, er sunt enten man prøver eller ei. Et tips er å ligge unna kaffe og cola (iallefall i store mengder) Spis nøtter begge to, e-vitamin er jo kjent som fruktbarhets vitaminet
blirjegsnartmamma Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Da blir det hvertfall nøtter med opp igjen Burde nok spseifisert spsm litt bedre.. Tenkte på hva som øker sjansene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå