XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Har en sønn på 19 mnd og han har så vond hoste.. Slimete hoste.. Så begynner an å gråte hver gang han hoster, og det er en de... Har klart en gang å lure i han hostesaft, men nå nekter han... Noen som har andre råd?? Noe annet han kan ta som kanskje ikke smaker noe??
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Vann tynner ut slimet slik at det er lettere å hoste det opp. Men noe annen som kan hjelpe er å ta en rå gulrot. Hul den ut men spar litt i bunnen slik at det ikke blir hull helt igjennom. Fyll i sukker helt opp. La det ligge litt, så vil alt bli flytende. Gi han en ts av det som er flytende. Det skal hjelpe. Kan være at han må ha litt mer etter et par timer. Men det ser du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå