Gjest Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne et fint dikt som jeg skal skrive til snuppa mi på dåpskortet??
Rotekoppen88 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Et lite barn en liten kropp, en liten hånd som strekkes opp. Du er et nydelig lite smykke. Med dåpsdagen hjertelig tillykke.
*smula* Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 gå inn på daapssiden.no, der finner du forskjellige dikt.
Rotekoppen88 Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Før du var unnfanget ønsket vi deg Før du var født elsket vi deg Før du hadde vært her en time ville vi ha gitt livet vårt for deg du er livets under
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Tusen takk for svar :=) Skal sjekke den internettsiden Flere tips mottas med glede
En_av_hver Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 http://www.rimemoen.com/scrapping/ Her kanskje?:-)
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Du er latter Du er varme Du er min lykkeamulett Du er glede Du er kjærlighet Du er det vakreste jeg har sett På denne dag jeg gir deg et dikt på ferden for å være mamma’n din er den største glede i verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå