selfangerkjerringa Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er lærer på ungdomsskolen, og idag kom det i forbifarte opp noe der jeg nevnte at "med kall og to unger så blir det en del klesvask". Da skvatt noen av jentene i klassen til og begynte å prate i munne på hverandre: assa, hæ?? har du unger? TO unger? hvordan har du rukket det liksom? herregud, hvor gammel ER du egentlig?!?!? Jeg ble litt paff og spurte hvor gammel de egentlig trodde jeg var, og de svarte "nei i hvert fall ikke mer enn akkurat starta på 20-åra!!!" fiiiiiiine elevene mine hihihihi.... just for the record: jeg er 28, going 29.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 hvordan får du det til? selv er jeg 26, men blir tatt for 30:(
blittmamma07 Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 så kult! datteren min på 13 er stolt av å ha den yngste mamman sin hun også, men hun er flau over meg allikavel. Fikk rynkekrem i julegave haha!
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Skal ha dåp på søndag. Presten sa til meg: "Du som er en ung mor ... " Jeg er 33 Ble meget fornøyd! Han trodde jeg var rundt 20 hihi
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 hehe..er 28 og 3 barns mor...en er ofte tatt for å være rundt 20...litt moro til tider.
mayaya Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Du ser nå opptil flere mndr gamlere ut enn meg da...
selfangerkjerringa Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2008 frekka! Vel, jeg ser deg levende for meg med strikketøyet og greier.... uuuuung ja! snarere BINGOKJERRING tror jeg vi sier! mohahaha
mayaya Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Du ja. Jeg har jo faktisk papirer på at jeg er yngre enn deg.
selfangerkjerringa Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. januar 2008 papirer på at du ER yngre ennn meg ja. ikke at du SER yngre ut.... *knis*
mayaya Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Makan. Tror jeg går og tar av det rene sengetøyet på gjesterommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå