Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin flyttet 3 dager bakover, så var liiiiitt kortere på vei enn antatt. Men det gjør ingenting! Hehe..

Den lille var litt blyg av seg, og lå med hender og føtter foran fjeset store deler av timen, så jordmor fikk ikke til noen ordentlig gode ansiktsbilder, hun holdt på leeenge for hun VILLE få det til, men nei ;o) Sjenert denne FRØKNA ja! Haha! For vi får en jente til!! Pappaen fikk rett enda en gang! (han tippet jente, jeg gutt...akkurat som sist)

Alt så helt flott ut, ikke noen feil eller skader/misdannelser av noe slag, og det er såååå godt å få den beskjeden! Jeg ønsket meg verken gutt eller jente, både første gang og denne gangen, jeg ville bare ha et friskt barn. Og det ser det ut som om vi skal få! Igjen! GLED dere dere som ikke har vært på UL!

(bilder ligger album, under nicket mitt).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da, sitter her å smiler. Det er helt fantastisk! Gratulerere med den gode nyheten:-) For meg virket det som om du ikke hadde bilder som vi kunne se, hm,,,,,

Skrevet

tusen takk:o) Tror ikke jeg har lagd link til bildene på profilen min, må gå via albumsidene tror jeg..?

Skrevet

ja nå klarte jeg å se bildene, for i nydelig jente du har fra før da, kjempe herlig;-) Spennende med ei jente til:-)

Skrevet

Heisann:) Så flott du hadde en fin opplevelse. Var selv på ul i dag, noe som var igrunn ganske fint. Men den lille ville ikke bli "fotografert" særlig, så den bare kroket seg sammen og vi fikk ikke se ansiktet eller noe, bare ryggen og magen. Fikk 3 veldig dårlige bilder, men men. jordmor kan ikke noe for at lillingen ikke ville:)

Jeg ble satt frem 2 dager jeg faktisk, så nå er jeg akkurat 19 fulgåtte uker i dag. Jippi!

Når har du termin wollafruen?

Var det lett for jordmoren deres å finne kjønn, eller måtte hun bruke en stund å lete på?:)

Skrevet

Hei gutina! Lillen vår var ganske blyg den og, lå sammenkrøket nesten hele tiden, jordmor prøvde å dytte litt på magen, og prøvde liksom å få den til å skifte stilling, men hun hadde nok funnet godstillingen sin inni der ;o) Ville ikke ligge annerledes, hadde både armer og ben opp foran ansiktet til tider, hehe.

Kjønnet var visst veldig lett å se, og når hun viste oss det spesifikt, var det lett for oss å se det og. Tydelig tre hvite streker. Hun spurte oss før hun satte igang med undersøkelsen, om vi ville vite eller ha det som hemmlighet, og vi sa som sant var at hvis det kunne ses kan vi godt få vite det. Hun begynte undersøkelsen, og gikk igjennom den medisinske biten først, men ganske tidlig sa hun "hun", for så å redde seg inn med et "eller han da, alt ettersom", men jeg fikk en feeling ganske tidlig på at hun allerede hadde røpet seg ;o)

Terminen er 8. juni, menstermin var 5. så det var jo ikke så gæernt :o)

Skrevet

Var på UL i dag vi og, var helt supert. Det var litt av en akrobat som var inni der. Lå med beina over hodet, nesten som om du hadde brettet babyen på midten. Så egentlig ikke veldg behagelig ut, he he, men hun likte det visst, for hun ville hvertfal ikke skifte stilling samma hva vi prøvde. g denne gangen blir det ei lita tulle ja. Koselig det siden vi har en gutt fra før:) Terminen ble flyttet dager frem da, fra 3 til 12.juni. Samme som sist, men sist gikk likevell vannet 12 dager før ul termin, så håper på gjentagelse på det området.

Skrevet

Så fine bilder da! Håper mine blir like bra i morgen, og at alt ser fint ut ellers! Vi er nok ikke like tekniske her i 2.etasjen så jeg får stikke ned til deg å vise deg skrytebildene i stedet :-)

Skrevet

Hei du :o) Vi fikk egentlig tydeligere bilder med F, for denne jenta her ville ikke ta vekk armer og ben fra ansiktet ;o) Ligger babyen riktigere i magen enn det denne gjorde er det gode sjangser for å få med seg gode bilder! Vi fikk en remse med 7 bilder (2d og svart-hvitt varianter av 3d-bildet) og ett 3d-bilde, valgte det hun fikk til best.

Rart dette her altså...jeg kan fint se at hun på en måte er en annen en enn F. Altså...de ser ikke ut som hverandre på bildene! Blir morsomt med en ekstra 3d-UL i uke 28 :o))))

Skal krysse fingre for dere i morgen, vet veldig godt hvordan det er å gå å vente!! Masse lykke til, og kom GJERNE med skrytebilder!! Hehe

Skrevet

Så deilig med gode nyheter på ul! Og tre dager er ikke så store endringen da: )

Vi skal i neste uke og jeg begynner å gru/glede meg. Håper på gode nyheter vi og: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...