Idun<3tosmå<3 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har prøvd å google etter hvordan det er å brenne det i ovnen, men finner ingenting... Kaster jeg det ut døra, blir halve huset fullt med nåler. Klipper jeg av grenene og brenner det unngår jeg nåler. Og får det godt og varmt:) Hva har dere gjort?
indigo76 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Setter det ut til renovasjonen denna uka, veldig greit med sånn gratis henteordning av juletre! :-)
Icedancer Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Vi har felles juletrebrenning med vellaget, gratis gløgg, kakao og suppe, barna griller pølser og vi koser oss, så vi "sparer" juletreet til da. Men det skulle vel ikke være noe i veien for å hive gran i vedovnen. Selges jo ved av både furu og gran.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 Å, det hørtes kos ut med brenning og pølser og bål:) Ble til at jeg kasta det ut, så får jeg gå å plukke nåler et par uker.... Liker ikke helt alt det grønne i ovnen. Her er det ordning med at rennovasjonen henter treet i uke tre. Og det var godt å få ut jula!! Så nå blir de vasking og rydding i "gravid-og-ikke-helt-i-form-tempo" Så skal jeg lage meg noe god mat til Greys i kveld! Det skal bli godt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå