ifie Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 ... leste jeg en gang. Noen som vet noe om dette, og når det eventuellt normaliserer seg igjen? Lurer på om jeg må ta meg en tur til optiker, nemlig...
pøber´n & je Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Synet stabiliseres ikke før etter at du er ferdig med å amme.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 ja det kan det. Mitt syn forandra seg det....snakket med en optiker og sa jeg var gravid - da var saken løst. Det var pga hormonene.
ifie Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 Flott! Takk for svar begge to! Da trenger jeg ikke betale i dyre dommer for en synstest likevel!
sveis Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Jeg tok synstest og gikk opp et hakk i styrke på lesebrillene mine sist jeg var gravid. Jeg burde sikkert ha ventet til etter fødsel og amming, for jeg tror det fortsatte å forverre seg etter jeg byttet. Må nok en tur til optikeren igjen snart ja.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg gikk fra -4,5 til - 6 under graviditeten, men tror jeg må ha meg en ny time hos optiker snart pga at jeg ser dårligere på det ene øye igjen.... ammer litt enda.
lillegutt mars o7 Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Jeg fikk nettopp briller til bruk ved bilkjøring og tv-titting.men bruker de mer og mer..Optikeren min sa at det bør ikke tas synstest av kvinner som har født før 3 mnd etter fødsel.Og at synet skal ha stabilisert seg 6 mnd etter fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå