loveandmarriage Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Jeg pumpet bare vekk sprengen jeg.. Fikk innimellom noen harde vonde klumper, og da pumpet jeg til jeg ikke fikk ut mer, og passa også på å massere og ha varmeflaske på. Etterhvert vil du merke at produksjonen går ned. Til slutt merker du ikke spreng, og da trenger du heller ikke å pumpe. En del uker siden jeg slutta å amme nå, men kan fortsatt komme en dråpe eller to etter dusj f.eks. Spør i vei hvis det er mer du lurer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå