Gjest MMJ Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Det er jo så sinnsykt dyrt med fotograf jo
selfangerkjerringa Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Vel, det var jo helsikes tungvindt å stille inn kameraet på selvutløser og så springe tilbake med skjørtet under arma bort til gubben som sto på bryggekanten og venta :/ så vi fikk ei venninne til å knipse istedet KNALLBRA bilde!!! Hvis du vil kan du få se det
Gjest MMJ Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 hehe, det var DET jeg mente ja Kan jeg se det ja
Bippe77 Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Vi tok ikke bildene selv, men ja det er dyrt.... men vi synes det var verdt hver eneste krone vi! Ble superfornøyd! Har et minne fra hele dagen! Fotografen var med oss hele dagen da.. betalte 15000, men synes vi fikk veldig mye for pengene! Nå er vi veldig glad i bilder da... men har du noen som er flinke til å ta bilder og du setter dem til oppgaven så blir det nok bra! Husk bare å spesifiser på forhånd hva du kunne tenke deg å ha bilder av også.. veldig moro å se på håret bakfra.. bukett i nærbilde.. bordene... pakkene... osvosv...
Gjest MMJ Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 15000 kroner... det er det jeg håper heile "sjiten" skal komme på, hehehe Lavbudsjettsbryllup
Odine! Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Hvis dere kjenner noen som er flinke til å ta bilder, så kan det bli bra. Jeg har sett et takkekort der det var ei søppelkasse i bakgrunnen. Ikke proff fotograf der... Personlig synes jeg fotografen var ei god investering.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Ene forloveren vår tok. Noen av de ble ganske stilige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå