Gå til innhold

Noen som tok brudebildet selv her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo så sinnsykt dyrt med fotograf jo :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det var jo helsikes tungvindt å stille inn kameraet på selvutløser og så springe tilbake med skjørtet under arma bort til gubben som sto på bryggekanten og venta :/

 

 

så vi fikk ei venninne til å knipse istedet :) KNALLBRA bilde!!! Hvis du vil kan du få se det :)

Skrevet

hehe, det var DET jeg mente ja :)

 

Kan jeg se det ja :)

Skrevet

Vi tok ikke bildene selv, men ja det er dyrt.... men vi synes det var verdt hver eneste krone vi! Ble superfornøyd! Har et minne fra hele dagen! Fotografen var med oss hele dagen da.. betalte 15000, men synes vi fikk veldig mye for pengene! Nå er vi veldig glad i bilder da... men har du noen som er flinke til å ta bilder og du setter dem til oppgaven så blir det nok bra! Husk bare å spesifiser på forhånd hva du kunne tenke deg å ha bilder av også.. veldig moro å se på håret bakfra.. bukett i nærbilde.. bordene... pakkene... osvosv...

Skrevet

15000 kroner... det er det jeg håper heile "sjiten" skal komme på, hehehe :)

Lavbudsjettsbryllup :)

Skrevet

Hvis dere kjenner noen som er flinke til å ta bilder, så kan det bli bra.

 

Jeg har sett et takkekort der det var ei søppelkasse i bakgrunnen. Ikke proff fotograf der...

 

Personlig synes jeg fotografen var ei god investering.

Skrevet

lilje: du har pm!

Skrevet

Ene forloveren vår tok. Noen av de ble ganske stilige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...