Gå til innhold

Betaler dere bryllup selv eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi får 20 000 av mine foreldre, resten betaler vi selv!skal reise bort å gifte oss, blir bare 22 stk,så regner ikke med vi må legge til mer enn 20 000 selv!

Skrevet

Jeg forventer ingenting av foreldrene mine og de har nok ikke mulighet til å bidra med noe heller, men min kjæres foreldre kan nok komme til å spytte inn ganske mye:)

For han er det nesten en selvfølge, bare nesten, men de stiller opp med hud og hår ellers, så han er vant til at de GIR av seg selv.

Jeg har virkelig fått en fin svigerfamilie!

Skrevet

vi får bryllupet av mine foreldre som kommer på rundt 60.000,- og vi må nok ut med 30-40 tusen selv til kjole, trykksaker, blomster osv..

av svigers kommer de nok ikke til å bidra med noe siden de ikke har så god råd akkurat......

Skrevet

Vi fikk det i gave av mamma og pappa, men med begrensinger da..

Vi fikk invitere 40 stk hver.. Altså 80 til middag.

Men vi hadde planlagt å betale selv da :)

Skrevet

Vi hadde tatt utgangspunkt i å betale selv, men nå har både pappa og svigermor sagt de skal betale mat og drikke - så da får vi jo masse drahjelp. Vi er veldig takknemlige for det!

Skrevet

Vi hadde også tenkt å betale selv, men pappa (og mamma) har tilbydt seg å betale halvparten. Og svigers kommer vel til å betale like mye som de ga til svigerinnen min sitt bryllup. Veldig generøst av begge parter :-)

Skrevet

Vi får 20' av mine foreldre + halve kjolen, 15' av mannens foreldre og resten dekker vi selv, kommer på rundt 80' totalt.

Skrevet

Vi får ca 50 000kr tilsammen, av mine foreldre og svigers... rekner med å legge lil 60 - 65 000 kr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...