Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Skal gifte meg 23 august 08 så det begynner å nerme seg. Har bestilt kirke, lokale toastmaster musikk og fotograf og min kjole er også kjøpt. Men når bør eg begynne å gjøre de andre tingene og hva mere må jeg bestille. Skal og sies at me holder på med hus bygging som vi håper står ferdig til sommeren, har også termin 20 juni så eg hadde håpet å få mestepaten unna før fødsel. Takker for mange svar.
mamman-til-madeleine Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Hei,og gratulerer :0) Høres ut som om du har fått unna det aller viktigste allerede, så det som gjenstår, er jo stort sett detaljer så vidt jeg forstår. Det kan kanskje være greit å skjekke ut hvem som skal lage kaken, evt hva slags kake dere vil ha? Vi giftet oss 07. august, så vi sendte ut innbydelser ganske tidlig, siden det fortsatt var i ferie-tiden. Greit for gjestene å vite om de må omrokkere på planene sine. Bestill trykksaker - hvis du skal ha det - eller ihvertfall se om du finner noe du liker. Kanskje passe på at farger/stil blir riktig i forhold til resten. Nå skal det sises at jeg er en kontrollfrik, så jeg kan aldri overlate noe til tilfeldighetene :0) Vet jo heller ikke hvor mange gjester dere skal ha osv, så kanskje det egentlig ikke er så mye stress??? Lykke til uansett :0)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Hvordan gjør dere det med en så liten baby i bryllaupet??? Jeg har termin i april og planlagt bryllaup i august men vurdere å flytte til oktober pga babyen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå