Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Får jeg fram kanalen fem??? Har så lyst til å se unge mødre ikveld. Har prøvd å søke den frem, men den dukker jo fader ikke opp. Noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Har du parabol, kabel el vanlig antenne da??????
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Kabel:( Kanskje jeg bare ikke er teknisk anlagt. heh HI
Brummeline3barnsmor Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Tror det er bare canal digital og riks tv som har kanalen i pakkene sine
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 ÅÅÅ, så typisk;( jeg har jo alle de andre "nye" kanalene som zebra nrk3(nrksuper), viasat4 osv... Menmen, da blir det vel ikke unge mødre på meg ikveld:/
Hikken Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er også passe fortvila for det, men tenkte jeg skulle gjøre en innsats og laste ned fra nettet
trinemor Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 ring kabelselskapet ditt og spør m de kan hjelpe deg med å søke det frem.... de bør vite om du får det inn eller ei.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Jeg tror du kan se det på webtv. gå på kanal 5 sine hjemmesider, mulig de ikke legger det ut før etter det har blitt sendt på tv. Koster nok litt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå