Gå til innhold

peiling på dna-test?

ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

må ta en dna test av gullet mitt og x'en... hvordan går j frem? spurte fastlegen som sa at d kostet mye, at d tok flere mnd å få svar, og at j måtte gå via rettsmedisinsk institutt...? stemmer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke ta igjennom nav da? Det gjorde vi og da koster det ikke noe, fikk svar på testen to og en halv uke etter vi tok den:)

Skrevet

kan j d altså? Skal på møte der fredag fordi j ikke har fastsett noe farskap ennå, da kan j jo bare ta d opp med dem da, da =) så bra =) så for m deen prosessen j nå ;o) aangst.... =)

Skrevet

det jeg gjorde var å gå til nav og krevde å få barnebidrag fra far. hvis han ikke erkjenner farskapet så kan krever de dna prøve av dere alle sammen

Skrevet

Nå er dette litt flokete da..

j håper, så klart, at kjærsten min er bf..

d er ikke sikkert, fordi jeg holdt på med en annen like før jeg å han ble sammen julen -06..

jeg setter "far ukjent" jeg.. om kjærsten min ikke er bf, vil jeg ikke føre opp noen som helst. han andre, har jeg overhodet ingen kontakt med, d vare bare et fling..

Skrevet

Tar du gjennom nav kommer de nok til å ønske at han andre blir tatt test av om ikke kjæresten din er bf.. for nav vil helst finne far i forhold til bidrag osv...

Skrevet

du kan bare ta det gjennom nav ja. det er gratis. hvis du ikke vil at han andre skal nevnes så er det bare å si at du hadde deg noe i kreta :P er ikke mye de kan gjøre med det.. men kanskje det er best for barnet ditt hvis det er han som er far?

Skrevet

hvis ikke typen er bf, så er nok trolig bf i utlandet uanz... så, trenger ikke lyve om d ;o)

dessuten vil han heeelt sikkert ikke ha noe med barbet å gjøre heller så j gidder ikke nevne ham,nei...

jeg har vel krav på støtte uanz? nav dekker vel noe farsbidragrsgreier vel?? har såå lite peiling på detta asså ... ;o)

Skrevet

du antilopesvin, har en vag erindring om at j har chatta litt med deg før.. på "hvem er far"-forumet...?

Skrevet

ja. husker deg. var jeg som hadde feilmargin på 14 dager... leste inleggene deres men plutselig sa det stopp! Gratulerer forresten :) Nav betaler bidrag for deg hvis det ikke er han som er faren. er du alenemor får du jo støtte hvis du ikke bor med barnefar. Deter jo Os hvis du ikke har fødselspenger sobbelbarnetrygd og bidrag. :)

Skrevet

takk takk =) japp j får vel til å klare m uanz.. =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...