Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har en sønn på 4 mnd og lurer på om noen har et tips om hvordan jeg kan få fast legge rutine på kvelden.. Prøver å legge han hver dag kl 20.00-21.00. Det går to dager der alt er fint, og deretter begynner han å tulle seg igjen, og vil ikke legge seg før 12- 1 tiden på natten. Pleier å vekke han hver dag til samme tid, men alikevel så tuller han seg til.. Noen andre som også har dette problemet??=)
sofi 81 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Kanskje han er trøtt tidligere eller senere. Pleier å følge legging ut i fra siste duppen på dagen vi Har faste rutiner hver kveld tror jeg er viktig. HS sa foresten til oss at det ikke er alle barn det går ann å få rutiner på før 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 hva m og prøve og ikke vekke han ??? kanskje d krøller seg til for han visst han ikke får sovet ut... og prøv og f.eks bad han til samme tid hver kveld... men han er jo så liten enda.. d kommer :-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 har ikke startet med grøt enda..Fullammer enda, skal starte med grøt nå tenkte jeg. Legger han seg bedre da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå