Gå til innhold

KVALME

mumitrolletermammantilmille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd og bli kvalme igjen på slutten av svangerskapet? Er akkurat 32 uker i dag. Og de siste dagene har jeg følt meg mere og mere kvalm. Har vært hos jordmor i dag, og alt er normalt med meg. Ble lit engstelig for svangerskapsforgiftning. Men det har jeg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 32 + 2, er småkvalm i perioder, svetter og føler meg uvel, men alt er bra på kontrollene, så det kan jo være litt BT fall for min del da.

Skrevet

Godt og høre at det ikke bare er meg. Alt er i orden på mine kontroller også. Men kanskje det kan være at jeg har litt lavt bt.

Skrevet

Det trenger ikke være lav BT til vanlig, bare et BT fall. Har dette hver morgen, veldig ubehagelig. Men blir bra når jeg har ligget på sofaen litt, og fått i meg litt vann. Er ikke farlig, bare ubehagelig

Skrevet

Hei, jeg blir også kvalm i løpet av dagen, er 40 uker og har hatt dette de siste 3 ukene. En veninne av meg som også er kvalm fikk beskjed om at barnet hadde lagt seg så langt ned og at den mest sannsynlig låg å presset på et punkt nedi der som gjør at vi blir kvalme. Men jeg har ikke sjekket med jordmor om dette er riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...