Gå til innhold

Hjelp!! Har glemt å levere skattekort!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er student, alenemor og får overgangsstønad+ barnetrygd og barnebidrag fra NAV. Nå gikk det opp for meg at jeg ikke har levert skattekortet mitt!! Er det for sent? Vil de trekke halv skatt i januar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde ikke man trengte å lever skattekort til Nav jeg?

Skrevet

Nei det går bra. jeg fikk mail om skattekortet fra nav og der står det at fra og med februar må vi trekke deg 50%. Så går ut i fra at i løpet av januar er greit.

Skrevet

Tror ikke det er for sent, men bør gjøres innen en 8 dager tenker jeg. Man må levere skattekort ja, selv om man ikke trekker mye skatt. Frikort må også leveres.

Noen steder får Nav skattekortet selv av skatteetaten.

Skrevet

Oi, der sa du noe. Det har jeg også helt glemt. Takk takk:)

Skrevet

Håper det går bra=) Takk for svar!

Skrevet

Da jeg fikk OS, leverte jeg ikke skattekort til trygdekontoret.

Skrevet

Ojsann... Jeg trodde hellr ikke at man måtte levere til NAV, gjorde jo ikke det når permisjonen begynte i fjor...

Skrevet

jeg bruker ikke å levere skattekort,har ikke fått beskjed fra nav om at de trekker meg 50% heller. det jeg lurer på er hvor man sier i fra om at man vil øke skatteprosenten? gikk i null i fjor,vil ikke gå iminus i år..i tillegg er det greit å få igjen endel;)

Skrevet

Hva står det på del 1? Står det "leveres til hovedarbeidsgiver" eller "til orientering"? Dersom det står "til orientering" så har Nav allerede fått det. Ellers så kan de bruke det fra i fjor på første utbetalingen dersom de ikke har fått det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...