Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Dette lurer jeg også på! Har hatt mensmurringer nå i 4 uker, og spurte jordmor hva det var. Hun syntes det var alt for tidlig å ha dette i uke 29, og sa det mest sannsynlig var alt julestresset, men hvis det ikke gikk over til neste kontroll måtte vi se nærmere på det. Har det enda, hver dag, men i perioder (konstant i kanskje 2 timer...), og det er ganske ubehaglig. Noen som vet? Er det bra med modning så tidlig? Er kanskje ikke tidlig i uke 33, men jeg har jo hatt dette en stund...
melkekua™ Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Mensmurringer begynte hos meg for 1 uke siden eller mer....jeg er 36 uker idag...og det betyr vel at kroppen begynner å gjøre seg klar til tingene som skal skje.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Vil det si at det er fare for at jeg føder for tidlig?? Eller kan man gå 10 uker med modning?
melkekua™ Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Det vet jeg dessverre ikke noe om! Hvis du er bekymret ville jeg ringt fastlegen eller jordmoren din )
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har hatt mensmurringer siden uke 30, og er nå io uke 37. Er nok bare kroppens måte å klargjøre seg på. Husk det mye som forrandrer seg der nede nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå