kaos83 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Heisann, jeg lurte på hva dere tror. Jeg tok en test i går morges, den var kjempe svakt positiv, slik at jeg måtte se i lyset for å se! den men den er farget... den kom etter 6-7 min. Tok en ny test i dag morges som var negativ.... Testet med first singnal.... Noen med lignende erfaring. ? Jeg tror ikke jeg skal ha mensen før på mandag... Men er usikker pga uregelmessig mens... Hva tror dere? er jeg gravid???
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 siden d kom en strek i går så vil jeg jo tro du er d....ta også vent et par dager også tar du en ny test.... skal krysse fingrene for deg jeg:) lykke til:)
kaos83 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Tusen takk:) var det jeg tenkte selv og.... Men mann blir jo gal av å vente:) Lykke til til deg også, d klaffer snart skal du se:) Klem
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 takk for d.... får satse på den sitter denne mnd:) hehe
kaffeplante Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Hvorfor ikke bare ta en cb digital da????
mamma til Armand & Even Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 hei hei jeg tok test igår det var svak positiv og negativ idag. skal til lege om to dager.
kaos83 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2008 Hei skal du ta blodprøve da eller? Krysser fingrene for deg:) Og jeg tror ikke det har noe for seg å ta en cb digital fordi den må du jo ha 4 ganger så mye hcg, så den vil nok ikke fange det opp siden jeg tester så tidlig. Vet det er teit å gjøre det, men dere vet alle hvordan det er å vente:) Iallfall når mann føler seg veldig gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå