Icedancer Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hvordan gikk det?? Det var en aldeles super jordmor som tok seg av oss, så utrolig flink å fortelle hva hun så. Kjente bare at skuldrene sank hakk for hakk da den ene etter den andre tingen så ut til å være normalt. Føler jeg kan puste ganske lettet ut nå. Var litt morsomt også, så det lille nurket som lå aldeles sammenkrøllet med beina over hodet, nesten brettet på midten, nesten akrobatisk stilling. Tenkte med meg selv "kan det være behagelig" he he. Så utrolig å se at alle ting var på plass, å så smått. Vi har en liten gutt fra før, så jeg kjente gleden snek seg på plass da hun sa det ble jente denne gang. Wiiii, vi skal få ei lita tulle. Termin ble flyttet fra 3. til 12.juni. Dere andre da???
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Vet ikke om det er meg du sikter til, men vi var i hvert fall på UL i dag vi og ) Hadde menstermin 5. og ble flyttet til 8. juni. Så deilig når man får vite at alt er bra! Det gikk kjempefint med oss også, jordmoren vi hadde tok seg gooood tid, og pratet og fortalte masse. Som du sier: Den ene etter den andre tingen ble forklart, og alt var normalt, og jeg merket at jeg bare smilte mer og mer, og at "klumpen" i magen bare forsvant ) Vi har en jente fra før, og fikk vite at vi får en jente til! Det blir gøy )
tvkrus Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 hei jeg har også vært på ultralyd i dag. grei jordmor. ble flyttet en dag i fra 11-6-til 12-6 så da har vi samme termin. jeg ville ikke vite kjønn. babyen lå med ansiktet inn mot magen og ryggen utover så hu hadde problemer å ta bilder ,men jeg må tilbake i uke 24. så håpe hu får bedre bilde da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå