Gå til innhold

Krysser fingrene.. For at jenta mi er frisk..=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper alle, eller iallefall MANGE kan være med å krysse fingrene for jenta mi her...

Hun har siden dag 2, ligget med frejkas pute pga hoftefeil. Jeg har grått mange tårer over denne helsikkens puta.. og har gått å lengtet etter dagen hun endelig skal få røngten av hoftene, og vi skal få vite om jenta vår er frisk...

Vi ble lovet ved sykehuset at denne sjekken skulle tas når hun var 4,5 mndr. og at hun da MEST sannsynlig var frisk.. Jenta er snart 5 mndr nå, og den 10 januar, om to dager skal vi inn for røngten og sjekk av hoftespesialist..

TENK om vi endelig kan få ta av denne puta, og få tilbake den lille babyen min!! Holde henne heelt helt inntil meg og bare kose med henne!!

Kunne ta på henne normale klær!! Ha henne med ut på tur, der hun faktisk får god plass i bilsetet!! Legge henne på gulvet, slik at hun kan sprelle fritt!!!

åååh.. Jeg bare drømmer meg bort..

Vet dette egentlig bare er en bagatell for mange.. men for meg har dette vært tungt.. Som sagt, har jeg grått mye over denne puta.. og lurt på hvorfor .. HVORFOR jenta mi måtte få denne forbaska hoftefeilen... =(

Håper dere kan være med å krysse fingrene for at jenta mi er frisk.. og at vi endelig skal få legge bort den puta for godt!!

Håper også noen vil høre oppdatering den 10ende... og jeg kommer nok til å trenge mye trøst om vi ikke får det svaret vi ønsker:( da vet jeg ikke hva jeg gjør...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg krysser fingrene for deg og Hannah, jeg! :) klem

Skrevet

Håper virkelig det går bra! Kan ikke være noe morsomt å ha pute på, hverken for dere eller henne. Krysser fingrene!!

Skrevet

Nei det er det så absolutt ikke.. tar kun av ved stell.. så da koser jeg ekstra mye med henne.. og har henne mye inntil mg..

d føles helt uvirkelig når puta er av litt.. da får jeg hele babyen min inntil meg... da er det slik som den første dagen vi hadde sammen..... *snufs*... takk for at dere krysser !!

Skrevet

Meg og Henrik krysser fingre og tær for dere!

Håper og tror det går fint jeg! ;o)

Selv var jeg født med en sånn hofte feil, og det gikk helt fint. Jeg er frisk som en fisk og har født en nydelig liten gutt :o)

Skjønner godt du syns dette er vanskelig! Jeg har slitt en del selv etter fødselen og da er babyen min helt frisk!

Kjempe masse lykke til, til dere!

Klem

Skrevet

takk skal du ha! de sier jo at de aller fleste er frisk etter den putebeh. Men så er jeg redd jeg har vært for sikker på dette liksom.. at det plutselig viser seg at hun er blant di få % som trenger mer behandling.. huff..

Men tar med meg alle lykkeønskninger og klemmer fra dere.. så får vi bare håpe håpe håpe!!

Skrevet

kjempe masse lykke til.. sender dere mange gode klemmer.

Skrevet

tusen takk! det trenger jeg!

Skrevet

Heysan. Krysser alle fingre og tær for dere:) Men lurer på en ting: Måtte jenta deres ha pute, uten at det var påvisst stor grad av hofte-feil med røngten?? Min eldste datter satt i seteleie under nesten hele svangerskapet, og kom derfor ut med en liten grad av hofte-feil og stive hofter. Føttene hennes sto rett ut, litt problemer med å få på klær ja:) Vi fikk ikke prøve å rette dem ut eller holde på med beina hennes. Men vi slapp derfor pute. Når jenta var 3 mnd var vi opp på røngten og da hadde det heldigvis gått seg bra til:)

Syntes derfor dere måtte vente utrolig lenge på røngten, og kanskje bruke pute unødvendig.

Men dette er 5 år siden så kanskje prosedyrene har forandret seg siden da.

Skrevet

ÅH, jeg håper virkelig det går bra den 10. januar!!! At hun er blitt helt frisk, og at dere kan kose tett inntil igjen!!! :-)

Har du kjøpt bæresjal??? Dersom dere kan ta bort puten, så har du sikkert like stort behov som henne, for å ha mye nærhet. Med bæresjal kan du ha henne på brystet/magen hele tiden, tett inntil, og dere får varmen fra hverandre...

Ja, oppdatering på hvordan det går må du legge ut!!!

Stoooore klemmer fra Henrik'en min og meg! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...