Gå til innhold

Skulle stå opp kl 08.30 i dag jeg *kremt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet kl 14!!!

Ble helt satt ut, skulle bare sove litt etter at Noah og samboeren min dro i dag tidlig, mobilen har ligget ved siden av meg, med 3 alarmer og lyden på, flere har prøvd å ringe meg og jeg har fått flere meldinger.

Skjønner ingenting jeg, greit jeg har sovet minimalt de siste mnd, men å ikke våkne når alarmen ringer eller når noen andre ringer da.

Herrgud, nå er hele dagen min ødelagt.

At det går ann å sove så tungt i 7 timer da, makan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Då trengte du det helt sikkert :)

Skrevet

Hehe fordi nå får jeg ikke noe ut av dagen, og jeg får sånn ekkel følelse når jeg har forsovet meg, og i dag har jeg sovet i 5,5 time mer enn det jeg skulle...

Skulle jo ha vært på skolen:)

Skrevet

Hehe, skjønner... :-) Skjønner heller ikke at det overhodet er mulig å sove så lenge... Den eneste gangen jeg har virkelig forsovet meg - og ikke somlet med å nå ting - men virkelig forsovet meg var når jeg skulle fly hjem fra London... MÅTTE nå det flyet - men da, av alle dager klarte jeg å sove gjennom alarmer og det som var... Var kjedelig det og - vanskelig å få tak i fly fordi alt var fullt:)

Menmen, en dag med fravær overlever du:D

Skrevet

Hehe jeg skjønner ikke at det er mulig jeg heller, men det blir kanskje sånn nå man kun sover 2 timer om natten fordi man har et barn som skriker hver eneste natt, over lengre tid.

Jaja, trengte sikkert søvnen, men ble skikkelig sjokkert når jeg våknet, måtte sjekke alle klokker i hele leiligheten før jeg virkelig skjønte at jeg hadde sovet så lenge. .

Typiskt at man skal forsove seg når man bare MÅ et eller annet, uflkas at det var et fly du skulle rekke den gangen, de venter jo som kjent ikke:P

Skrevet

Ja, det blir jo sånn når man ikke får nok søvn... :) Går man sikkert inn i et modus og det er vanskelig å våkne.. :) og nå er du i hvert fall litt uthvilt og klar for skole resten av uken;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...