Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Håper alle, eller iallefall MANGE kan være med å krysse fingrene for jenta mi her... Hun har siden dag 2, ligget med frejkas pute pga hoftefeil. Jeg har grått mange tårer over denne helsikkens puta.. og har gått å lengtet etter dagen hun endelig skal få røngten av hoftene, og vi skal få vite om jenta vår er frisk... Vi ble lovet ved sykehuset at denne sjekken skulle tas når hun var 4,5 mndr. og at hun da MEST sannsynlig var frisk.. Jenta er snart 5 mndr nå, og den 10 januar, om to dager skal vi inn for røngten og sjekk av hoftespesialist.. TENK om vi endelig kan få ta av denne puta, og få tilbake den lille babyen min!! Holde henne heelt helt inntil meg og bare kose med henne!! Kunne ta på henne normale klær!! Ha henne med ut på tur, der hun faktisk får god plass i bilsetet!! Legge henne på gulvet, slik at hun kan sprelle fritt!!! åååh.. Jeg bare drømmer meg bort.. Vet dette egentlig bare er en bagatell for mange.. men for meg har dette vært tungt.. Som sagt, har jeg grått mye over denne puta.. og lurt på hvorfor .. HVORFOR jenta mi måtte få denne forbaska hoftefeilen... =( Håper dere kan være med å krysse fingrene for at jenta mi er frisk.. og at vi endelig skal få legge bort den puta for godt!! Håper også noen vil høre oppdatering den 10ende... og jeg kommer nok til å trenge mye trøst om vi ikke får det svaret vi ønsker:( da vet jeg ikke hva jeg gjør...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Sender deg en gooood klem! Håper og krysser alt jeg har for at jenta di er frisk
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 tusen takk;) *snufser litt her nå* ...
*Rutletutt* Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Uff, det har nok ikke vært lett, nei - det at babyen kan ha på seg vanlige klær, sitte i bilstol osv, er jo noe en vanligvis tar som en selvfølge...krysser fingrene masse for dere - LYKKE TIL - hold oss oppdatert. Klem
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 tusen takk.. ja det kom som et sjokk når jeg plutselig fikk beskjeden og jeg fikk jenta mi inn på rommet med en stor plastikkpute på seg:( Så den er kun av ved stell.. da koser vi oss masse.. og jeg tar henne mye inntil meg... bare for å kunne kjenne og kose med HELE babyen min.. akuratt slik som jeg gjorde første dag jeg fikk henne... *snufs..*..
*Rutletutt* Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Uff, må være kjipt å ikke kunne kose ordentlig med babyen sin, ja:o/ Du får ta det igjen når hun får av puten den 10.;o)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2008 ååå ja det skal jeg sikkert å visst gjøre!!! Er bare redd for at jeg har gått å gledet meg for mye ..at jeg er sååå sikker på å få den av liksom... hva gjør jeg viss jeg da får vite at hun ikke er frisk.. huff.. orker nesten ikke tenke tanken:(
petite fleur Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Krysser fingrene for at alt er bra, Candycupps...Håper du kommer med gode nyheter til oss den 10.!
Nit@™ Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Skal krysse alt jeg har for at dere kan hive puta laaaaaaaaaaaaaaaaangt ;o) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Lykke til!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 Håper også at jenta di er frisk, krysser det jeg kan for at hun er det. Søstra mi hadde pute som baby, hun er i dag en frisk jente på 23 år. Litt engstelig for alt er hun da men det er væremåten hennes, hun er ellers frisk.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. januar 2008 tusen takk alle sammen:) Lover å komme med oppdateringer!! åååh.. kan nesten ikke vente til den 10... Føler ikke det er så lenge siden og tenkte at det var jo så ueeendelig lenge til.... og nå er det bare to dager til..........
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 8. januar 2008 #15 Skrevet 8. januar 2008 Det går sikkert bra med jenta di, hun er sikkert heldt fin nå. Fint navn har hun også.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 8. januar 2008 #16 Skrevet 8. januar 2008 Masse masse lykketil:) Veit akkurat hvordan du har det... Blei kvitt puta 26 november, og det ar utrolig deilig:) Jenta di er nok frisk som en fisk skal du se:) Skal krysse alt av fingre tær, armer, bein eggstokker og det som er for deg:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 8. januar 2008 Ja da vet du akuratt hvordan jeg har det , Kari!! =) Tipper det var HERLIG å få av puta.. takk for alle kryssinger heheh:P
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 8. januar 2008 #18 Skrevet 8. januar 2008 krysser alt jeg og barna har her )
Alba44 Skrevet 8. januar 2008 #19 Skrevet 8. januar 2008 Masse lykke til!! Håper dere får svaret dere ønsker dere!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #20 Skrevet 8. januar 2008 tusen tusen takk!
cheni Skrevet 8. januar 2008 #21 Skrevet 8. januar 2008 Krysser alt jeg har for henne! Nyyyydelig navn forresten.... )
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #22 Skrevet 8. januar 2008 Takk er blitt veldig gla i det navnet!! Så er veldig fornøyd med det valger:D tusen takk for at dere krysser, jenter;)
Morratryne Skrevet 8. januar 2008 #23 Skrevet 8. januar 2008 Huff...angrer på at jeg leste dette!! Vi skal på ul av hoftene av vår gutt på torsdag. Han er 4 mnd nå. Furene bak på lårene er ulike, ca 1 cm i forskjell, men det ser ut som bena er like lange. Han er også litt skjev, ligger mest på høyre side. Får håpe vi slipper pute, at fysioterapi holder. Tvi tvi på torsdag! :-)
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 8. januar 2008 #24 Skrevet 8. januar 2008 Kjempe masse lykke til! Her krysses det oxo! Håper at alt er vel med jenta di!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #25 Skrevet 8. januar 2008 Da ønsker jeg selvfølgelig deg oxo lykke til, lyktestolpe:P ( morsomt nick forresten:P ) Håper for deres skyld at dere slipper puta!!!!! =) Tvi tvi!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå