Gå til innhold

Barnehagedag imorgen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt gutten min hjemme hver eneste dag i 2år.

Kunne skrevet opp timer, minutter ++ også.. Men, da blir det litt kjedelig å lese :P

Anyway.. Jeg har vært borte fra han FIRE ganger. (bortsett fra når jeg gikk på skole, men nå snakker jeg om flere timer)

Ene var da jeg måtte på sykehuset, andre var da jeg også måtte på sykehuset.. Og tredje var da broren til samboeren passa på han i Sverige da jeg skulle få møte delfiner.

Fjerde gangen var da samboerens bror skulle passe han fordi jeg og samboeren skulle på Enga-kamp.

Og de to siste gangene måtte jeg felle tårer.

Gruer meg sånn til imorgen!

Er tross alt bare en halvtime jeg skal ut fra barnehagen..

Det er en besøksdag, hvor han skal få bli kjent og jeg skal være der. Når han blir varm i trøya skal jeg gå meg en liten tur og komme tilbake etterpå... Men hjelpe meg...

Uff, er visst avhengig av gutten min jeg! ;)

Men, vi var ute istad og da så han elever ved skolen som lekte og han V_I_L_L_E dit.

Tror han trenger å få komme med andre barn og også uten meg..

Noen flere mødre som har hatt det sånn som kan si at det gikk bra - med både mor og barn? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så "fint" å se at du VET at du er avhengig av gutten din. Da min startet når han var 11 mnd, så var jeg fryktelig bekymret for at dette kom til å gå gale fordi HAN var så avhengig av MEG. Det viste seg da og være motsatt, og for han gikk tilvenning i barnehage KJEMPEFINT. Verre med meg som satt å hulket store krokodilletårer i bilen ;-) Bit tenna sammen, dette går kjempefint. Han kommer til å stortrives i barehagen på sikt. Kanskje blir han varm i trøyen med en gang, kanskje tar det noen dager eller ukes tid.. men han vil ELSKE det!!

Lykke til :o)

Skrevet

Det kommer til å gå så bra. Om tilvenninga går litt trått så tenk på at han har godt av det=) Og du har godt av det.

Men jeg kjenner meg igjen! Min begynte da han var 14 mnd og det gikk så fint med han!! Gråt ikke og koste seg masse sammen barn og ansatte og masse leker. MEN jeg derimot grein vel hver kveld en måneds tid og trodde jeg hadde tatt feil valg og synes hele opplegget var grusomt=( Men det gikk bra med meg til slutt også hehe;o)

Lykke til da=)

Skrevet

Takk begge to :)

Tror nok det går bra for han, han er en sosial gutt og lign..

Er nok bare mamman hans som sliter litt ekstra ;)

DET SKAL GÅ BRA!!! :)

hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...