Leandermamma Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Er det noen som vet om vi må reservere plass på Augustin?
*Rutletutt* Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Kanskje det hadde vært lurt å bestilt sånn i tilfelle...? Vi er vel endel som kommer og alle(?) har vel barnevogn med seg?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 tror ikke det går å bestille. De vil neppe reservere hele lekerommet for en gruppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå