kreps86 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er 17 + 2 på vei nå. Er det mulig å få vite hvilket kjønn det er på 3d ul? vil så gjerne vite det:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 hvorfor på 3d ul så tidlig?? hvorfor ikke vente til ordinær ul?
lip smacker Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Var jo ikke akkurat det som var spørsmålet anonym! Ja,kreps86 det er stoooor mulighet for at du får vite kjønn:-) Spennende!
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Det er mulig å få vite det ja, om det er 2d eller 3d spiller ingen rolle. Til anonym: Noen sykehus har 3D-appart, så noen får dette på den ordinære ultralydundersøkelsen, den finner sted mellom uke 16 og 20, så kan jo hende HI er så heldig at det er derfor hun spør? På sykehuset jeg sokner til er det også 3D-apparat ) Kjempegøy!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Eg var 17 +5 på min ord ul og der såg de tydelig at det var en jente. Så da ser de det nok med 3d og=) Så lenge babyen vil vise seg fram da=)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 du får nok se kjønnet ja.Masse lykke til.
my-little-princess Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Du får nok vite kjønn ja,hvis babyen ligger slik til,men jeg ville ikke gjort det hvis jeg var deg. I uke 17 er babyen lite utviklet, og det kan bli et,misforstå meg rett; "skremmende" syn. Vi hadde vanig ul i uke 16, og babyen så skremmende ut. Det er så lite da, og nesten bare skjelett. Hvis jeg var deg ville jeg tatt vanlig ul først, og vente med 3D til rundt uke 26-30. Når du først skal betale 1200-1500kr, er det jo like greit å vente til du får gode bilder av lille babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå