En_av_hver Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har akkurat lastet det ned, men skjønner ikke så mye.... Skulle gjerne ha laget noen sort-hvitt bilder.....:-) På forhånd takk!!!
jordbærsjokolade Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Klikk på det bildet du vil ha s/v. gå inn på effekter (venstre side) også klikker du bare på s/v:)
Julie Angelica:) Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Da dobbelklikker du på bildet du skal redigere. Bildet kommer opp i nytt vindu. På høyre side har du masse hjelpemidler. Trykk der det står "effekter". Der har du sort hvitt og masse(!) annet. Du kan hele tiden angre effekten og gå tilbalke og prøve på nytt. For å lagre ferdig redigert bilde, trykker du på "eksport". Da lagrer bildet seg i egen mappe under "picasa eksport" Lykke til:)
En_av_hver Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 Tusen takk begge to. Da fikk jeg det til:-) Men hvis jeg skal fremkalle det fra f.eks Fotoknudsen, hvordan gjør jeg det da? Og; beklager min uvitenhet he, he:-)
En_av_hver Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 Jeg leste svarene en gang til og fikk til det også nå:-) Dere er snille altså. Takk igjen:-)))
Julie Angelica:) Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Så bra at du fikk det til:) Morsomt å sitte med sånne ting og prøve seg frem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå