Gjest Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 eller holder det at ungene er pyntet? første gang vi skal på det i morgen..
meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Ja, man pynter seg. Hilsen den eneste uten pynt på sin juletrefest.
engajente Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 jeg pynta meg ikke, hadde ny svart olabukse og pen genser bare.
Kristine :-) Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Ja, man pynter seg. Ihvertfall litt, ikke stivpyntet..
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Var på juletre fest i går og der var det alt fra joggedress til dress.. En unge hadde på seg festdrakt en annen hadde joggebukse og genser. Selv hadde jeg på meg en olabukse og en skjorte med belte i livet og støvletter. Noah hadde på seg mørk blå bukse, en sånn stikka vest og hvit body og fine sko. De fleste hadde på seg olabukse altså, men det var noen som var stivpyntet og de skilte seg litt ut. De som hadde på seg dress var menn som kom dirkete fra jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå