Gå til innhold

Da blir vi kanskje "kjendiser"!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akkurat telefon fra bladet "Gravid". En bekjent av oss kjenner journalister der, og da hun hadde fortalt at vi skulle ha baby nr 5, lurte de på om de kunne få være med på fødselen!!

De har jo reportasjer fra fødsler i bladet, og jeg har de gangene jeg har kjøpt bladet lest dem med stor innlevelse! Synes det er artig å lese hvordan andre sin fødsel har vært.

Så dersom vi ikke ender opp med keisersnitt før tiden, skal vi ha dem med på føden!!!

Veldig glad for at jeg har mulighet til å luke ut diverse bilder før trykk, da!!! ÅÅÅÅÅÅ, nå ble jeg enda mer spent! Bare lillegutt holder seg på plass og får hodet nedover nå!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, så artig :o)

Det gikk bra i går, forstår jeg. Ingen baby ute enda :o)

Godt å høre at det går bra med dere!

Skrevet

Næh! Så moro! Da blir jeg nødt til å kjøpe det bladet ;-) Krysser fingre og tær for at det går bra med deg og den lille den siste tiden nå. Spennende uker, husk å holde oss oppdatert.

Skrevet

Ingen baby enda. Svarte på innlegget ditt tidligere...

Herregud... Nå må jeg finne fram høvelen igjen!!! Og vannfast mascara! He he!

Skrevet

Oj, så morro!!!

Skrevet

Så gøy!!

Tenk å ha fem barn!! Det må være helt fantastisk!!

Skrevet

Det er utrolig deilig med min store familie!!! Får så masse i gjengjeld for å være mammaen deres, at det kan ikke beskrives! Og selv om det sikkert ikke er aktuelt for så mange å få en skokk med unger, kan det faktisk anbefales.....

:o)

Skrevet

*ler* Takk gode Gud for at jeg slipper å tenke på slikt under fødsel ;o)

Jeg synes du er tøff som stiller oppe jeg :o)

Så svar på innlegg nå. Flott at det hele roet seg ned...

Jeg får finne stien jeg har laget ut til stua for å hente de nye gardinene til vesla, slik at jeg kan finne stien frem til kjøkkenet og få de strøket litt.. Snakkes snart!

Skrevet

Så utrolig morsomt!!! Håper alt går som det skal og vi kan lese om fødselen til bringebærbaby nr 5 i Gravid :-)

Skrevet

så gøy da! Syns de er skikkelig tøffe de som stiller opp! Jeg syns også det er noe av det gøyeste lesestoffet i Gravid. Blir helt rørt. Selv om noen av bildene hadde jeg nok luket ut hadde det vært meg... Gi beskjed når du vet hvilket nr. det skal komme i da! Lykke til!!

Skrevet

morro...

har også blitt spurt om det.. pga tvillingfødsel.. er derimot litt mer skeptisk.. tenker det er veldig privat.. og ikke noe særlig hvis noe skjer.. men er litt anderleses for meg siden det er første gang da..lykke til..

Skrevet

Så spennede da! Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...