Gå til innhold

Noen som venter tvillinger her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke symptomer har dere?

Er symptomene sterkere? Hva med spark og sånt....kjennes det oftere og over hele magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

venter tvillinger termin 9.2 men dem går nok ikke lenger enn uke 38 orker ikke mer. Er tungt nå i allefall snart i uke 36. Jeg har vært dobbelt så kvalm, kasta opp dobbelt så mye som med min første...men ellers har det vært ganske likt helt til nå i det siste da magen vokser som bare det....og det er tungt som bare det vondt å ligge, vondt å sitte og alt er tungt...treg mage......

Skrevet

Da jeg fikk tvillingjentene mine var jeg faktisk ikke kvalm et sekund.

Men jeg kjente liv tidlig, spark over alt og målene var lattelige store.

 

La ikke på meg stort. 16,5 kg totalt.

Synes det var mye tyngre å gå med to. Ble fort sliten og følte meg 200 år gammel.

 

Det er sikkert like stort sprik på hvordan tvillinggraviditet føles, som de som venter 1.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...