mamsen labamsen Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hvilke symptomer har dere? Er symptomene sterkere? Hva med spark og sånt....kjennes det oftere og over hele magen?
Heidi30 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Hei! venter tvillinger termin 9.2 men dem går nok ikke lenger enn uke 38 orker ikke mer. Er tungt nå i allefall snart i uke 36. Jeg har vært dobbelt så kvalm, kasta opp dobbelt så mye som med min første...men ellers har det vært ganske likt helt til nå i det siste da magen vokser som bare det....og det er tungt som bare det vondt å ligge, vondt å sitte og alt er tungt...treg mage......
lotta72 har fått Anders Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Da jeg fikk tvillingjentene mine var jeg faktisk ikke kvalm et sekund. Men jeg kjente liv tidlig, spark over alt og målene var lattelige store. La ikke på meg stort. 16,5 kg totalt. Synes det var mye tyngre å gå med to. Ble fort sliten og følte meg 200 år gammel. Det er sikkert like stort sprik på hvordan tvillinggraviditet føles, som de som venter 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå