Tassen79 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hei. Litt rart spørsmål,men jeg har veldig vondt "foran" i underlivet, vis dere forstår hvor jeg mener. Helt nederst i magen......uff tror jeg blir gal av denne ventingen.....sitter å føler på smertene......er værst når jeg går.... noen som kan berolige meg?
Håperpåønskebaby Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har dette utenom svangerskap.. Legen mener det har med bekkenet å gjøre, fysioterapauten mener det er isjas...
Allean, Fia og lillebror Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Hvis det er der skambeinet er, så er det mange som har vondt der når man har bekken løsning.
Snart mor til 3...? Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Hvor langt på vei er du? Jeg er i uke 29, og var hos legen i dag. Jeg har også slike smerter i lysken/fremre underliv. Fikk beskjed om at slike smerter må man regne med i svangerskapet. Merker selv at det blir bedre hvis jeg tar det med ro, og ikke løfter for mye/tungt....
Tassen79 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 Er 35uker på vei.... så det er heldigvis ikke lenge igjen. Du har nok rett, jeg har stresset litt og ryddet vekk julen de siste dagene så det er vel det som har gjordt utslag:-) (Litt sen med å svare, var helt pumpa måtte finne senga i noen timer......nå er smertene borte.....får være litt forsikitg fremover) Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå