Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt på 6 mnd som jeg lurer på sover for mye på dagen... Vi står opp caa. 7.30 og da ammes han. Etter 2 timer virker han trett og sover alt fra en halv til en hel time. Etter lunsj kl12 sover han i vognen 2-3 timer, til han våkner i allefall. Da er klokken ca 15 og middag serveres innen kl 16, og etter dette sover han ikke før kveldsmat og natt kl 19-19.30. Natten er en anne historie, sover urolig, kavete, og våkner første gang i 01-tiden og siden hver annen time. Han virker ikke våken, egentlig, men finner ikke ro. Så det ender med at jeg tar han opp til meg ca. 4-5 og de sovner han litt bedre nese-til-nese med meg. Det sier seg selv at vi ikke sover godt, noen av oss. Han ammes ikke vanlivis på natten, er fornøyd med vann, men når han er sliten nok er det puppen som er eneste trøst. Dette var litt rotete, men pointet mitt er at skal han få sove det han vil på dagtid eller skal jeg vekke han? Hvor lenge bør de sove på dagtid? Vet det er forskjell på barn, men er det OK å vekke dem, om ikke annet for å prøve...? Håper virkelig noen kan hjelpe;o) Tusen takk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...