Gjest Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 hei,jeg har problemer med magen min. det har jeg hadd i over 5 år nå,jeg tåler ikke å spise mat engang! jeg har vært på sykehuset for undersøkelser utallige ganger,siste gangen var i desember på colonoskopi. jeg lurer på hva som feiler meg? ser dere eventuelt svarene på prøvene de tok? har ikke fått tilbakemelding ennå,så jeg er litt spent..... jeg går bare nedover i vekt,så legene vil jeg skal legge på meg før en eventuelt graviditet! men jeg får ikke til å legge på meg,så jeg lurer veldig da på hva sm feiler meg og om jeg kommer til å bli frisk? jeg har veldig vonde smerter i magen,de er forferdelige....jeg besvimer nesten hver gang jeg får de,å jeg har de hver dag! så jeg håper at dere tar dere tid til å svare meg hvis dere ser hva som feiler meg og svarene på prøvene de tok,og om jeg noen gang blir frisk.... dette ble langt,men jeg er så sliten av og ha det vondt nå.....føler meg slapp å uvell hele tiden! tusen takk på forhånd til dere spådamer=) dere kan sende på pm hvis dere får opp noe som ikke er bra!
Mamalari Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 jeg klarer desverre ikke å få opp noe om hva som feiler deg, men føler du kommer til å bli bedre etterhvert, om du blir helt frisk det klarer jeg heller ikke å få opp. Tror du vil få en del svar på de prøvene som har blitt tatt, men du vil også sitte igjen med noen ubesvarte. Kanskje noen andre klarer å få opp noe.. Håper du vil bli helt frisk snart, og du får de svarene du ønsker:)
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 tusen takk mamalaria=) ja jeg håper jeg får svarene snart,så jeg vet hva som feiler meg hvertfall! du ser ikke hva som feiler meg da? synd du ikke får opp noe på meg,men kanskje noen andre der ute kan=)? takk igjen=)
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 dytter litt mere jeg,ønsker så veldig et svar her=)
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 ingen andre som vil svare meg? ønsker så sårt et svar her........
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 dytter igjen jeg,vil så gjerne ha svar på dette!!!!!
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 er det virkelig ingen andre son vil svare meg?????? nå blir jeg trist,snufs
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 Nå er ikke jeg noen spådame da ,men Ikke gøy med magen:/ Har selv hatt problemer med magen men det varte bare 1,5 år. Var også hos legen og sykehus, men fant ikke noe. Gikk ned over 10 kg. Alt jeg spiste måtte jeg løpe på do rett etter pga magesmerter og diare jeg da. Det de kunne konkludere med var stressmage og tenkte så mye/bekymret så det gikk rett og slett utover kroppen. Men sikkert ikke det samme som deg da. Håper noen kan svare deg her;) klem
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #12 Skrevet 10. januar 2008 åå tusn takk for kozli svar anonym=) jeg har gått ned 22kilo,.så jeg er bare skinn å bein nå! jeg har enda ikke fått svar på prøvene fra sykehuset så jeg håper noen her inne vil svare meg,det har jeg virelig satt pris på=) klem tilbake til deg=)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #13 Skrevet 10. januar 2008 prøv å send en PM til Sunze, hun er veldig treffsikker og flink (av erfaring) - det kan ta litt tid før hun svarer, for hun er veldig opptatt. De gjør jo dette i fritiden sin. God bedring og lykke til, håper virkelig at du får svar og veiledning snart, for det høres overhode ikke noe behagelig ut. Stakkars deg.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #14 Skrevet 10. januar 2008 ja kanskje jeg skal gjøre det,hun er flink ja...det er bra de tar seg tid til oss på fritiden sin=) dette er absolutt ikke behagelig,så det har du rett i....jeg vil bare vite hva som feiler meg så jeg kan bli kvitt smertene og få lagt på meg litt!=) jeg sender henne en pm å håper på svar jeg=) takk for tipset anonym;)
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #15 Skrevet 12. januar 2008 dytter mere jeg,håper sunze kan svare meg på dette...jeg får ikke til å sende hende pm så håper det er noen der ute som vil svare meg,snufs
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #16 Skrevet 12. januar 2008 er det virkelig ingen som vil svare meg????? :(
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #18 Skrevet 13. januar 2008 dytter litt for deg jeg,håper du får svar snart av noen her!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå