Gå til innhold

menn som jobber natt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan sover mennene til dere som jobber natt? jeg synes min mann sover for mye. han kommer hjem fra jobben klokken 06.30. er våken rundt en time før han kommer å legger seg så sover han til et sted mellom 12 og 14. er våken to timer før han går og legger seg igjenn. da sover han til en time før han skal dra på jobb igjenn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når drar han på jobb igjen da?

Når jeg jobber natt, sover jeg i ca 8 timer. Altså kommer hjem klokken halv åtte, i seng ca åtte, og står opp i fire- tia..

Er jo slik at en ofte trenger litt mere søvn når man jobber natt, pga det er en ekstra stor påkjenning for kroppen.

Skrevet

han drar på jobb klokken 21.30. står opp klokken 20.30.

Skrevet

Sambo jobber natt.. Han står opp kl 01.30 og er hjemme igjen rundt kl 07.. Han legger seg kl 08 og sover til kl 12-13.. Noen ganger blir det senere.. Men det er sjeldent.. Han legger seg kl 22.30 på kvelden og får ett par timer søvn før han står opp igjen.. Det fungerer bra for han og meg.. Får masse tid på dagen og kvelden sammen..

Skrevet

Folk har veldig forskjellig søvnbehov,noen trenger lite søvn,mens andre igjen trenger veldig mye;-) Har selv en mann som trenger mye søvn,så vet jo at det kan være frustrerende;-) Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Min samboer jobber fra 23.00 til 07.00. så legger har sen i 08 tida og sover til alt fra 12.00 til 15.00

Skrevet

sover han mere på kvelden da ?

Skrevet

du må jo tenke at han skal sove en fullverdig "natts"søvn da! kroppen produserer ikke sammen hormoner om dagen som natten, så det gjør søvnen mye mer overfladisk på dagtid. Nattevakter er knalltøft, ha litt mer forståelse for mannen din. Er vel bare en periode i livet det passer å jobbe natt uansett!

Skrevet

Min kjære jobber til ca 04.30 (på bar) og er ofte ikke hjemme før 06.00 og da sover han til 13 tiden, pluss minus... Litt kjedelig i helgene siden jeg har lyst å se han litt før han drar på jobb igjen. Han begynner alt fra kl 015 til 21. Han sover aldr på etterm før jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...